Każda postać ma na początku gry pulę punktów (60, klanowcy: 55 plus atrybuty) przeznaczoną na cechy:
Siła Opisuje możliwości fizyczne postaci. Wpływa na zadawane wręcz obrażenia, możliwosć podnoszenia i dźwigania przedmiotów, oraz np. wyważania drzwi.
Szybkość Wartość określająca refleks i ogólną szybkość reakcji postaci. Duży czynnik szybkości umozliwia błyskawiczne , niemal niezauważalne poruszanie się, bieganie, blokowanie ciosów i inne wykonywane ruchy. Wpływa również na ilość punktów akcji możliwych do wykonania przez naszą postać. Wzór na ilość punktów akcji: Szybkość + Zręczność : 3 (wynik zaokrąglony w dół)
Zręczność Determinuje możliwości w posługiwaniu się bronią i przedmiotami, precyzje, celność oraz wpływa na uniki i bloki postaci. Wartość zręczności ma równiez znaczenie przy wyliczaniu punktów akcji. Wzór na ilość punktów akcji: Szybkość + Zręczność : 3 (wynik zaokrąglony w dół)
Wytrzymałość Określa wewnętrzną krzepę postaci, jej stan zdrowia oraz obrażenia jakie może przyjąć zanim umrze. Postacie z niskim współczynnikiem wytrzymałości sa narażone na szybką śmierć. Z wartości wytrzymałości wylicza sie wzór na liczbe punktów życia: Wzór na liczbe punktów życia: Wytrzymałość * 10
Kondycja Opisuje możliwości wysiłku fizycznego. Wpływa na czynniki ruchowe takie jak długi bieg czy walka wręcz. Postać z niskim współczynnikiem, będzie szybko męczyć sie podczas zadań fizycznych. Wartość Kondycji wpływa na możliwość wykonywanych technik Taijutsu. Wzór na Kondycję w technikach Taijutsu: Kondycja * 10
Chakra Opisuje potencjał chakry drzemiący w postaci. Niektóre postacie potrzebują ogronych ilości chakry by wykonać swoje techniki. Współczynnik wpływa na ilośc chakry wyliczanej ze wzoru: Wzór na ilość Chakry: Chakra * 10
Kontrola chakry Podstawowa cecha wszystkich ninja, w których drzemie potencjał chakry. Jej właściwa koncentracja i kontrola umożliwia dalekie skoki lub wykonywanie skomplikowanych technik ninjutsu i genjutsu a także utrzymywanie technik ciągłych (trwających dłużej niż rundę).
|